Summary
Orphanage institutions are among the organizations that receive clear attention from ministerial leadership in general and from the political leadership in the Arab Republic of Egypt in particular, and this was evident in more than one speech, as well as the successive publications and initiatives that come from the Ministry of Social Solidarity to the solidarity directorates at the level of Egypt’s governorates.
Therefore, this research focuses on the methods and mechanisms adopted by these institutions in stimulating the internal marketing of their services, by activating the dimensions and formats of this marketing.
This also affects the social responsibility of these institutions towards the orphan group
محمد أحمد عبدالنبى, أميرة. (2021). أبعاد التسويق الداخلي وزيادة المسئولية الاجتماعية لمؤسسات الأيتام من منظور الممارسة العامة دراسة مطبقة على مؤسسات الأيتام بكفرالشيخ. مجلة کلية الخدمة الاجتماعية للدراسات والبحوث الاجتماعية, 24(5), 622-662. doi: 10.21608/jfss.2021.345890
MLA
أميرة محمد أحمد عبدالنبى. "أبعاد التسويق الداخلي وزيادة المسئولية الاجتماعية لمؤسسات الأيتام من منظور الممارسة العامة دراسة مطبقة على مؤسسات الأيتام بكفرالشيخ". مجلة کلية الخدمة الاجتماعية للدراسات والبحوث الاجتماعية, 24, 5, 2021, 622-662. doi: 10.21608/jfss.2021.345890
HARVARD
محمد أحمد عبدالنبى, أميرة. (2021). 'أبعاد التسويق الداخلي وزيادة المسئولية الاجتماعية لمؤسسات الأيتام من منظور الممارسة العامة دراسة مطبقة على مؤسسات الأيتام بكفرالشيخ', مجلة کلية الخدمة الاجتماعية للدراسات والبحوث الاجتماعية, 24(5), pp. 622-662. doi: 10.21608/jfss.2021.345890
VANCOUVER
محمد أحمد عبدالنبى, أميرة. أبعاد التسويق الداخلي وزيادة المسئولية الاجتماعية لمؤسسات الأيتام من منظور الممارسة العامة دراسة مطبقة على مؤسسات الأيتام بكفرالشيخ. مجلة کلية الخدمة الاجتماعية للدراسات والبحوث الاجتماعية, 2021; 24(5): 622-662. doi: 10.21608/jfss.2021.345890